بخش اکسکلوسیو پورشه نسخه ای متفاوت از ۹۱۱ تارگا ارائه کرده که شما را بیش از پیش به گذشته ها میبرد؛ به ویژه با رنگ خاص آن که از مدل ۳۵۶ دهه شصت الهام گرفته شده است
پورشه ۹۱۱ اتومبیلی است که با پیشنهادات مختلف همیشه سلایق گوناگون را ارضا میکند. اگر به دنبال یک اتومبیل سریع برای مسابقه دادن هستید ۹۱۱ توربو را انتخاب کنید، اگر دنبال یک پورشه اصیل میگردید ۹۱۱ R به شما پیشنهاد میشود و اگر میخواهید در هنگام رانندگی وزش نسیم را بر روی صورت خود احساس کرده و حسی نوستالژیک داشته باشید ۹۱۱ تارگا بهترین پیشنهاد است. اما بخش اکسکلوسیو پورشه نسخه ای متفاوت از ۹۱۱ تارگا ارائه کرده که شما را بیش از پیش به گذشته ها میبرد؛ به ویژه با رنگ خاص آن که از مدل ۳۵۶ دهه شصت الهام گرفته شده است.
نسخه ای نوستالژیک از پورشه ۹۱۱ تارگا
این نسخه خاص ۹۱۱ تارگا ۴S نام دارد و به اعلام خودروساز اشتوتگارت فقط برای مدت محدودی ارائه میشود. پورشه اعلام کرده است این نسخه به زودی در آمریکا نیز در دسترس خواهد بود. رنگ آبی بکار رفته در آن همان رنگی است که در مدل ۳۵۶B در سالهای ۱۹۶۰ و ۶۱ استفاده میشد که با تزیینات طلایی کمرنگ جلوه دوچندان یافته است.
نسخه ای نوستالژیک از پورشه ۹۱۱ تارگا
اسپویلر جلو، نازل شستشوی چراغ جلو، نشان نصب شده در عقب و عبارت تارگا که روی سازه رول بار رنگ نصب شده نیز به رنگ بدنه رنگ آمیزی شده اند. سازه رول بار و رینگ های ۲۰ اینچی آلیاژی اقتباس شده از مدل RS اسپایدر نیز از رنگ متالیک طلایی خاص پورشه برخوردارند.
نسخه ای نوستالژیک از پورشه ۹۱۱ تارگا
با باز کردن درب و بر روی رکاب های پورشه عبارت ۹۱۱ تارگا ۴S را با همان رنگ آبی معروف مشاهده میکنید. داخل خودرو با چرمی به رنگ خاکستری روشن پوشیده شده است. صندلی های اسپرت که نشان پورشه بر روی پشت سری آن نصب شده در ۱۸ حالت مختلف قابل تنظیم است. به همراه هر دستگاه پورشه یک چادر نفیس برای پوشاندن خودرو ارائه میشود که نشان تارگا ۴S بر روی آن حک شده است و در کنار آن آلبومی با جلد چرمی خاکستری نیز وجود دارد که تصاویر فرآیند ساخت خودرو در آن به نمایش درآمده است.
نسخه ای نوستالژیک از پورشه ۹۱۱ تارگا
پیشرانه خودرو مشابه نمونه استفاده شده در نسخه های عادی ۹۱۱ تارگا است، یعنی موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر خطی تویین توربو با ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۳۶۸ فوت پوند گشتاور. همچنین آرایش چهار چرخ متحرک و گیربکس هفت سرعته دوکلاچه PDK نیز به صورت استاندارد بر روی آن نصب میشود. این نسخه قدیمی از تارگا به طور رسمی در مسابقات گراندپری AvD که مخصوص خودروهای قدیمی بوده و در پیست نوربرگرینگ برگزار میشود؛ رونمایی خواهد شد.
برگرفته از اخبار خودرو